Friday, December 6, 2013

ილია ჭავჭავაძე ნიკოლოზ გოსტაშაბიშვილი


1. გაკვეთილის თემა
ილია   ჭავჭავაძე, ნიკოლოზ გოსტაშაბიშვილი
2. სწავლების საფეხური და კლასი
პირველი საფეხური, მეექვსე კლასი
3. ინტეგრირებული საგნები, მასწავლებლების სახელი, გვარი
ქართული ენა და ლიტერატურა
დალი ჯინჭარაზე

4. მოსწავლეთა რაოდენობა
          22 მოსწავლე
5. განსაკუთრებული მიდგომების საჭიროებების მქონე მოსწავლეთა რაოდენობა და პროფილი
  ინკლუზიური მოსწავლე არა  მყავს
 6. გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
თემა ისტორიულ-პატრიოტული   მნიშვნელობისაა   და აქტუალურია  დღევანდელობასთან დაკავშირენით, მოსწაავლეებს ისტორიული  და
ლიტერატურული    ცოდნის გაღრმავებაში  შეუწყოგს ხელს. აამაღლებს უნარ-ჩვევეგს, ჰუმანურ  ასპექტს და დაეხმარება წინარე ცოდნის გამოყენებაში. მომდევნო საკითხზე ეფექტურ  გადასვლას შეუწყობს  ხელს, მოახდენს ცოდნის  არიალის გაფართოვებას.
7. გაკვეთილის სასწავლო მიზნები (საგნების მიხედვით)
გაკვეთილის მიზანი.
ა.ტექსტის ანალიზის უნარ- ჩვევის განვითარება.
ბ.უცხო სიტყვებსა  და მხატვრულ ხერხებზე  მუშაობა .
გ.ჰუმანური და პატრიოტული თემატიკის წინ წამოწევა.
დ.ზედსართავისა და არსებითი  სახელის  ერთად  ბრუნების თავისებურებების გაცნობა.
8. ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ინდიკატორები
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს. ავლებს პარალელებს     განვლილ მსგავსი სახის  და თემატიკის ნაწარმოებებთან .
9. წინასწარი ცოდნა

მოსწავლეებმა იციან საქართველოს ისტორიის აღნიშნული პერიოდი         და   იმ ეპოქის სახელმწიფო მოღვაწეთა ზოგადი ბიოგრაფია.უნდა იცოდნენ იმ ეპოქის საქართველოს ზოგადი საგარეო ვითარება.
10. თანმიმდევრობა
(აქტივობა და დრო)
 1.მოთელვა -  3 წუთი;
 2. საშინაო დავალება  - 10 წუთი;
 3. ჯგუფური მუშაობა -10 წუთი:

 4. ახალი მასალის ახსნა -12  წუთი;
 5. საშინაო დავალების მიცემა -3 წუთი
 6. შეფასება -2 წუთი
11. შეფასება
გაკვეთილზე ჩართულობა, მსჯელობა,შეფასებები.
კითხვა- პასუხი კომენტარით;
ვიყენებთ განმავითარებელ შეფასებას.
12. საკლასო მენეჯმენტი _
საგანმანათლებლო რესურსები
წიგნი;
რვეული;
თვალსაჩინოება






#


1-3 დაბალი

4-5 საშუალო

6-7 მაღალი

8-9-10 უმაღლესი
1
რამდენად გაიაზრა ჯგუფმა ტექსტის შინაარსი
ჯგუფმა ვერ გაიაზრა ტექსტის შინაარსი
ჯგუფმა ნაწილობრივ გაიაზრა შინაარსი
ჯგუფმა გაიაზრა შინაარსი, ირჩევს დაკავშირების ოპტიმალურ ფორმას
ჯგუფმა კარგად გაიაზრა ტექსტის შინაარსი და გარკვევით წარმოთქვამენ სიტყვებს ადვოკადურად იყენებენ ლოგიკურ პასუხებს
2
ჯგუფის თანამშროლობა
ჯგუფური თანამშროლობა არ არის ორგანიზებული
ჯგუფის თანამშრომლობა ნაწილობრივ ორგანიზებულია
ჯგუფი კარგად თანამშრომლობს
ჯგუფის წევრები ერთმანეთთან თანამშრომლობის დროს აყალიბებენ თეზისებს. გამოკვეთენ მსჯელობის თემას.
3
ჯგუფის ორგანიზებულობა
ჯგუფი არ იყო ორგანიზებული
ჯგუფი ნაწილობრივ ორგანიზებულია
ჯგუფი კარგად არის ორგანიზებული
ჯგუფი აქტიურია, იძლევა ღრმა ანალიზს, კონცენტრირებულია.
4
ჯგუფის ჩართულობა
ჯგუფი არ იყო ჩართული
ჯგუფი ნაწილობრივ ჩართულია 
ჯგუფი ჩართულია, ეძებს ოპტიმალურ ხერხებს.

ჯგუფის წევრები საკუთარ კომუნიკაციურ ქცევას უსადაგებენ შესაბამის კონტექსტს. გააზრებულად იყენებენ ლექსიკისა და ენის საშუალებებს. აუდიტორიას სთავაზობენ პრობლემის გადაჭრის საკუთარ ვერსიას.


No comments:

Post a Comment